Livram Mancare Gatita #livrammancaregatita este o foaie adaugata recent in povestea Bacania Veche. Ca in cazul multora, in pandemie ūüôā

Nu suntem perfecti (sa ridice mana cine e?!) dar suntem perseverenti si de atunci am imbunatatit (si inca mai lucram la asta) procedeul de comanda online.

Despre toata istoria cu livrarile iata cateva aspecte lamuritoare pe care, daca ai ragaz, rogu-te sa le citesti:

Comanzi Azi, livram Maine. Sau – comanzi Vineri, livram Luni.

Pentru ca nu vrem sa gatim „in orb” ca sa avem ce arunca sau sa raspundem intruna cu „nu mai avem”.

Comenzile incep la ora 8 dimineata si pot fi facute pana la 7 a doua zi (11 ore). Gatim conform comenzilor, ceva in plus pentru frigiderul cu mancare din Barbu Vacarescu 49, impachetam si livram dupa pranz.

Meniul livrat luni sta online si poate fi comandat incepand de vineri, de la 8 dimineata, pana luni la 7. In restul saptamanii e „de pe o zi pe alta”.

Cum arata zilele noastre?

Vineri e cea mai incarcata zi din saptamana, pentru ca toata lumea isi comanda si pentru weekend (cand noi nu livram). Dar mai sunt si zile pline: 1 Mai, 1+8 Martie, 9 martie (sfintisori/mucenici), Pastele si Craciunul…

Este de asteptat sa livram cu intarziere. Cu totii patim asta cand stam la coada la cadouri de Craciun cu 3 ore mai mult decat in restul anului. Pentru ca suntem oameni realisti, stim si ne si asumam asta, nu?

Cum e in celelalte zile?

Ceva mai liber, adica sunt mai putine comenzi, impachetam mai repede, plecam mai repede, ajungem mai repede.

Desincronizarile.

Definim astfel momentele de tip E=mc2 – in care relativitatea timpului se pune contra intalnirii fericite cu destinatarul comenzii.

Fie ca se afla intr-o conferinta si nu poate vorbi mai mult timp, fie ca e in parc si a uitat telefonul in casa sau pur si simplu (caz real) telefonul a fost ascuns de catre copil intre pernele canapelei – exista sansa sa nu ne intalnim.

Si-atunci o rezolvam cumva: 1. Trimitem banii inapoi si gasim ceva de facut cu mancarea; 2. Reprogramam pentru aceeasi zi, dar la capatul „liniei de livrare” sau pentru a doua zi, in functie de comanda. Suntem oricand pregatiti sa mai facem un drum!

Greselile noastre.

100% reparam fiecare eroare pe care o avem. Mai facem un drum pentru mancarurile uitate, trimitem prin cineva chestiile incurcate, ne dam peste cap sa rezolvam fiecare situatie. Si nu ne ferim de asta, chiar am avut partea noastra de incurcaturi.

Uneori e asa o presiune de mare (timp, volum) incat erorile isi fac loc in ciuda tuturor sistemelor noastre de verificare si dubla-tripla-verificare. Dar reparam!

Vrem sa fim mai buni?

Normal ca da. De aceea stam non-stop conectati la mailul office@bacaniaveche.ro, telefonul 0752202103, paginile de FB cu mesageriile lor, whatsapp sau mai stiu eu ce canale inventeaza omenirea: sa fim 100% prezenti in ceea ce se intampla, dar in timp real, ca sa putem rezolva pe loc orice situatie apare.

Si cred ca simtiti viteza asta de reactie cand incercati sa dati de noi. Chiar ne straduim sa facem fata distractiei!

––-

Va asteptam in acelasi context cu:

*MENIUL PENTRU LIVRARI pe bacania veche [punct] ro – adica AICI

*in pravalia din Barbu Vacarescu 49 pentru pick-up si diverse cumparaturi

*la masa in Bacania Veche – Delicatese & Gradina

Si va multumesc pentru increderea de a lasa masa in seama noastra! Pe mine ma misca dintoteauna sa stiu ca mingea „e la noi”!

Marius Tudosiei

Bacanul Vostru